ضمنا کسی چیزی در مورد اینکه آیا دوربین های نوکیا دارد از سنسور Canon استفاده میکند شنیده یا نه ؟
من نشنيدم و بعيده . فعلا كه اغلب از Zeiss استفاده ميكنه.