ميشه بگيد براي چي اين نظر رو داريدولی در کل K850 خیلی پایین تر از حد انتظارات ظاهر شد ، اگر فلش Xenon نداشت که دیگه هیچی !
به نظر من اگه دوربينش خوب بشه واقعآ عاليه (الان تنها مشكلش يه ذره بدي دوربينش هست)
ال سي دي خوبي داره
صداش هم كه عاليه
توي رده ي خودش بهترينه (اسمارت فون كه نيست)






Sony Ericsson Is My Life
پاسخ با نقل قول

Bookmarks