بالاخره این گوشی روانه بازار شد
http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k850-2003.php
منتظریم بیاد تو ایران ببینیم قیمتش چقدریه
من که نمیتونم بخرم اما یکی از دوستام 100% میخره باهاش کار میکنیم :D
ضمنا W960 هنوز کامینگ سونه و فکر کنم تا چند روز دیگه بیاد
من که دیوونشم






پاسخ با نقل قول

Bookmarks