بالاخره این گوشی روانه بازار شد

http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k850-2003.php

منتظریم بیاد تو ایران ببینیم قیمتش چقدریه
من که نمیتونم بخرم اما یکی از دوستام 100% میخره باهاش کار میکنیم :D

ضمنا W960 هنوز کامینگ سونه و فکر کنم تا چند روز دیگه بیاد
من که دیوونشم