این گوشی فکر نکنم بتونه با ان95 نوکیا رقابت کنه
ان 95 واقعا یه غوله
اما اینم گوشی بدی نیست چون جدیدتر از ان95 هست
کاربر شهرسختافزار
این گوشی فکر نکنم بتونه با ان95 نوکیا رقابت کنه
ان 95 واقعا یه غوله
اما اینم گوشی بدی نیست چون جدیدتر از ان95 هست
کاربر شهرسختافزار
قیمتش چقدره ؟
کاربر شهرسختافزار
در مقايسه به عمل امده ميان اين دو گوشي در بخش عكس برداري k850 نسبت به n95 بهتر ظاهر شده و اون هم به خاطر مزيتهاي كه دوستان اشارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط F A R I D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
كردن منظورم اتو فوكوس سايبر شات و فلاش زنون هست البته يه واحد نويز گير تصوير در n95 تعبيه شده جهت حذف نويز در تصاوير كه باعث ميشه
بعد انجام پردازش اين واحد روي تصوير عكس به صورت ابرنگي به نظر بيان در صورتي كه عكس هاي گرفته شده در k850 به صورت كاملا طبيعي و شفاف گرفته ميشن .
از نظر من نوكيا تو عكس برداري نميتونه رو دست سوني اريكسون بلند بشه اما تو مابقي موارد حرفهاي زيادي براي گفتن داره!
MOHGOLD (14-10-07)
با سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط makintash برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با حرفاتون موافقم آقای مکینتاش ولی از لحاظ دوربین بنظر من در کل نوکیا سرتره
شما با یک مقایسه ساده هم میتونید به نتیجه برسید
منتها Sony Ericsson تبلیغات زیادی رو سری K یا همان Cyber shot کرده و خیلی روش مانور داده و مردم بیشتر گول تبلیغاتش رو میخورند
من خودم N73 و K850 مقایسه کردم و در کل N73 خیلی بهتره
و یا N70 نوکیا رو با P990I مقایسه کردم واقعا N70 از لحاظ فیلمبرداری و عکس خیلی واضحتر و با کیفیت تره و حتی با زوم
ضمنا گوشیهای Nokia تقریبا 90% Smart phon هستند که این خودش شاهکار نسبت Se
l
ممنونم
موفق باشید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای پیشرت نیاز به تلاش و منطق است (نه افرا و تفریط )
پیش به سوی تعادل و پیشرفت
makintash (14-10-07)
کاربر شهرسختافزار
دوست من Mohgold عزيز با حرفهاي شما موافقم اما بايد در نظر داشت كه
خود نوكيا از سري حسگرهاي كارل زايس با چشمي بزرگتر نسبت به سوني
اريكسون استفاده ميكنه اما كلا دو حسگر 3.2 مگا پيكسلي در كل امر تفاوت
چنداني در بين عكس هاي گرفته شده وجود نداره اينكه عكس گرفته شده با
چه كيفيتي ميفته نسبت به نور محيط و حساسيت حسگره همون اتو فوكوس
سايبر شات البته ه اين امكانات اگه به همراه دوربين نوكيا بود برتري اون نسبت
به سوني بارز تر ميشد اما بلاخره اين هم يه جنگ چون هر كدوم از اينشركتها از
فناوري مخصوص به خودشون استفاده مي كنند و در انحصارخودشونه شركت ديگه
هم براي ارائه اين امكانات بايد دنبال روشهاي جديد تر باشه .
با تشكر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط makintash در تاریخ 14-10-07 انجام شده است
MOHGOLD (15-10-07)
ضمنا کسی چیزی در مورد اینکه آیا دوربین های نوکیا دارد از سنسور Canon استفاده میکند شنیده یا نه ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط makintash برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای پیشرت نیاز به تلاش و منطق است (نه افرا و تفریط )
پیش به سوی تعادل و پیشرفت
حق آب و گل داره
من نشنيدم و بعيده . فعلا كه اغلب از Zeiss استفاده ميكنه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MOHGOLD برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
منظورم لنز نبود ، منظورم خود SENSOR بودشبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Emperatour برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای پیشرت نیاز به تلاش و منطق است (نه افرا و تفریط )
پیش به سوی تعادل و پیشرفت
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks