با سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط makintash برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با حرفاتون موافقم آقای مکینتاش ولی از لحاظ دوربین بنظر من در کل نوکیا سرتره
شما با یک مقایسه ساده هم میتونید به نتیجه برسید
منتها Sony Ericsson تبلیغات زیادی رو سری K یا همان Cyber shot کرده و خیلی روش مانور داده و مردم بیشتر گول تبلیغاتش رو میخورند
من خودم N73 و K850 مقایسه کردم و در کل N73 خیلی بهتره
و یا N70 نوکیا رو با P990I مقایسه کردم واقعا N70 از لحاظ فیلمبرداری و عکس خیلی واضحتر و با کیفیت تره و حتی با زوم
ضمنا گوشیهای Nokia تقریبا 90% Smart phon هستند که این خودش شاهکار نسبت Se
l
ممنونم
موفق باشید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول



Bookmarks