در مقايسه به عمل امده ميان اين دو گوشي در بخش عكس برداري k850 نسبت به n95 بهتر ظاهر شده و اون هم به خاطر مزيتهاي كه دوستان اشارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط F A R I D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
كردن منظورم اتو فوكوس سايبر شات و فلاش زنون هست البته يه واحد نويز گير تصوير در n95 تعبيه شده جهت حذف نويز در تصاوير كه باعث ميشه
بعد انجام پردازش اين واحد روي تصوير عكس به صورت ابرنگي به نظر بيان در صورتي كه عكس هاي گرفته شده در k850 به صورت كاملا طبيعي و شفاف گرفته ميشن .
از نظر من نوكيا تو عكس برداري نميتونه رو دست سوني اريكسون بلند بشه اما تو مابقي موارد حرفهاي زيادي براي گفتن داره!






پاسخ با نقل قول
Bookmarks