فكر نميكنم اينطوريها هم باشه. سوني اريكسون تا بياد آسش رو رو كنه نوكيا يك غول جديد معرفي ميكنه. حتي سامسونگ چند وقتيه رقيبي بسيار قدرتمند شده . مثلا همين ان95 هرچند كه رقابت رو برده فعلا ولي اگرم ميباخت نوكيا ان82 رو معرفي كرده و مطمئنن بيكار ننشسته و مدلهايي داره هميشه(با عرض معذرت از استاد مهدي نظر شخصي من بود)






پاسخ با نقل قول

Bookmarks