برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
C U L8R
Emperatour (16-06-07)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
C U L8R
Emperatour (16-06-07)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهر سختافزار
بله شركت Se باز هم باسه خودنمایی و عرض اندام یکی یکی داره گوشیهاش رو ، رو میکنه
ممنون از آرمین و پویای عزیز
****************
کاربر شهرسختافزار
خواهش میکنم
آقا من میگم سونی اریکسون 100% الان چند تا آس داره که نمیخواد فعلا رو کنه
فکر کنم یکی از آس هایی که تو آستین داره تلفیقی از w960 و k850 باشه
نظرتون چیه؟
ولی من بعید میدونم که این کارو بکنه لا اقل در شرایط کنونی چون دیگه گوشیای دیگش به فروش نمیره مگر در ایندهای نه چندان نزدیکبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط armin_goodboy برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Emperatour (09-01-08)
کاربر شهرسختافزار
این گوشی فکر نکنم بتونه با ان95 نوکیا رقابت کنه
ان 95 واقعا یه غوله
اما اینم گوشی بدی نیست چون جدیدتر از ان95 هست
کاربر شهرسختافزار
قیمتش چقدره ؟
کاربر شهرسختافزار
در مقايسه به عمل امده ميان اين دو گوشي در بخش عكس برداري k850 نسبت به n95 بهتر ظاهر شده و اون هم به خاطر مزيتهاي كه دوستان اشارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط F A R I D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
كردن منظورم اتو فوكوس سايبر شات و فلاش زنون هست البته يه واحد نويز گير تصوير در n95 تعبيه شده جهت حذف نويز در تصاوير كه باعث ميشه
بعد انجام پردازش اين واحد روي تصوير عكس به صورت ابرنگي به نظر بيان در صورتي كه عكس هاي گرفته شده در k850 به صورت كاملا طبيعي و شفاف گرفته ميشن .
از نظر من نوكيا تو عكس برداري نميتونه رو دست سوني اريكسون بلند بشه اما تو مابقي موارد حرفهاي زيادي براي گفتن داره!
MOHGOLD (14-10-07)
با سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط makintash برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با حرفاتون موافقم آقای مکینتاش ولی از لحاظ دوربین بنظر من در کل نوکیا سرتره
شما با یک مقایسه ساده هم میتونید به نتیجه برسید
منتها Sony Ericsson تبلیغات زیادی رو سری K یا همان Cyber shot کرده و خیلی روش مانور داده و مردم بیشتر گول تبلیغاتش رو میخورند
من خودم N73 و K850 مقایسه کردم و در کل N73 خیلی بهتره
و یا N70 نوکیا رو با P990I مقایسه کردم واقعا N70 از لحاظ فیلمبرداری و عکس خیلی واضحتر و با کیفیت تره و حتی با زوم
ضمنا گوشیهای Nokia تقریبا 90% Smart phon هستند که این خودش شاهکار نسبت Se
l
ممنونم
موفق باشید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای پیشرت نیاز به تلاش و منطق است (نه افرا و تفریط )
پیش به سوی تعادل و پیشرفت
makintash (14-10-07)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks