خواهش میکنم
آقا من میگم سونی اریکسون 100% الان چند تا آس داره که نمیخواد فعلا رو کنه
فکر کنم یکی از آس هایی که تو آستین داره تلفیقی از w960 و k850 باشه
نظرتون چیه؟
کاربر شهرسختافزار
خواهش میکنم
آقا من میگم سونی اریکسون 100% الان چند تا آس داره که نمیخواد فعلا رو کنه
فکر کنم یکی از آس هایی که تو آستین داره تلفیقی از w960 و k850 باشه
نظرتون چیه؟
ولی من بعید میدونم که این کارو بکنه لا اقل در شرایط کنونی چون دیگه گوشیای دیگش به فروش نمیره مگر در ایندهای نه چندان نزدیکبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط armin_goodboy برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Emperatour (09-01-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks