با پست بالا کاملا موافقم
امسال ان 95 تونست کا850 رو تقریبا شکست بده اما مطمئنا سونی اریکسون تکش رو
جای مناسب میکشه بیرون و بازی رو به عقیده من میبره
تفاوتی که در نوع سیاست این دو برند دیدم (نوکیا-سونی اریکسون) اینه که نوکیا خیلی زود
داشته هاش رو روانه بازار میکنه اما سونی اریکسون همیشه یه چیزی برای خودنمایی نگه میداره
و بسیار با حوصله داره کار میکنهوالا هر دو پست تاييد ميشهفكر نميكنم اينطوريها هم باشه. سوني اريكسون تا بياد آسش رو رو كنه نوكيا يك غول جديد معرفي ميكنه. حتي سامسونگ چند وقتيه رقيبي بسيار قدرتمند شده . مثلا همين ان95 هرچند كه رقابت رو برده فعلا ولي اگرم ميباخت نوكيا ان82 رو معرفي كرده و مطمئنن بيكار ننشسته و مدلهايي داره هميشه(با عرض معذرت از استاد مهدي نظر شخصي من بود)
يعني منم ميگم
سوني گوشيهاي خوبشو خيلي ديرتر ميده بيرون از نوكيا(نمونش 5 مگاپيكسليش كه بعد از 1 سال داد بيرون)






Sony Ericsson Is My Life
پاسخ با نقل قول
Bookmarks