ممنون داش مهدی
یعنی واقعآ سونی نمیخواد کیفیت دوربینش رو خوب کنه (حالا فیلم نه !! عکاسیش چی ؟؟؟)
آخه اگه این کارو نکنه اسم سایبر شاتی رو که پشت گوشیش زده خراب میکنه !!
ممنون داش مهدی
یعنی واقعآ سونی نمیخواد کیفیت دوربینش رو خوب کنه (حالا فیلم نه !! عکاسیش چی ؟؟؟)
آخه اگه این کارو نکنه اسم سایبر شاتی رو که پشت گوشیش زده خراب میکنه !!
Sony Ericsson Is My Life
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks