سلام
يه خبر خوش براي ك850 دارا
البته اونايي كه زياد از دوربينش راضي نيستند
شايعاتي هست كه در فريمور جديد ك850 كه R1da038 هست كلي دوربين ك850 بهتر ميشه
ورژن فعلي دوربين ك850 2.9 هست كه به 3.4 افزايش ميابه
سلام
يه خبر خوش براي ك850 دارا
البته اونايي كه زياد از دوربينش راضي نيستند
شايعاتي هست كه در فريمور جديد ك850 كه R1da038 هست كلي دوربين ك850 بهتر ميشه
ورژن فعلي دوربين ك850 2.9 هست كه به 3.4 افزايش ميابه
Sony Ericsson Is My Life
Emperatour (29-12-07), Mehdi_Full (30-12-07)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks