من نشنيدم و بعيده . فعلا كه اغلب از Zeiss استفاده ميكنه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MOHGOLD برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حق آب و گل داره
من نشنيدم و بعيده . فعلا كه اغلب از Zeiss استفاده ميكنه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MOHGOLD برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
منظورم لنز نبود ، منظورم خود SENSOR بودشبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Emperatour برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای پیشرت نیاز به تلاش و منطق است (نه افرا و تفریط )
پیش به سوی تعادل و پیشرفت
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks