اره نظره منم دقیقا همینه چون مثلا شرکت سونی که دوربینهایی با اون کیفیت میزنه خیلی راحت میتونه اون فناوری رو تو گوشیاش پیاده کنه ولی اینکارو نمیکنه به 2 دلیل :برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Emperatour برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اول همونطوری که مهدی جان گفت : برای فروش هندی کم هاشون !!
دوم به خاطره به فروش رفتن گوشیای دیگشون !!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
(البته نه فقط شرکت سونی بلکه همه ی شرکتها اینکارو میکنن )






پاسخ با نقل قول
Bookmarks