ممنون داش مهدی
یعنی واقعآ سونی نمیخواد کیفیت دوربینش رو خوب کنه (حالا فیلم نه !! عکاسیش چی ؟؟؟)
آخه اگه این کارو نکنه اسم سایبر شاتی رو که پشت گوشیش زده خراب میکنه !!