اگه دقت کرده باشید من سوالم را در خط پایینش جواب دادم ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط OMIGA برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
امید جان من قبل از اینکه فایل ها را ارسال کنم براتون تحقیق کردم در این زمینه هم از خود گیگابایت سوال کردم و هم از افرادی که این مادربرد را داشتند در خارج از کشور پرس و جو کردم ...
من خودم از جایی شک کردم به این موضوع که اگه قرار باشه کمکی به انتقال حرارت بکنه نباید با سیم روشن بشه ولی دیدیم که روشن میشه .
البته دو نوع LED روی این برد به کار رفته : روی هیت سینک و روی مادربرد که روی هیت سینک ها از طریق سیم و روی مادربرد ها از طریق خود اتصالات مادربرد تغذیه میشند .
حتی این موضوع را هم به یکی از افرادی که داشت گفتم تست کنه تا از نظر عملی هم مطمئن بشیم و وقتی سیمی وصل نبود نه LED روشن شد و نه تاثیری در انتقال حرارت داشت .
گیگابایت صرفاً حقه مارکتینگ زده و در اون خط منظور از Coolness جذابیت و اون قسمت LED Thermal Design هم صرفاً گمراه کننده هست و به همین دلیل هست که هم شرکت کنندگان ما فریب خوردند و هم وب سایت هایی که برد را ازش Preview نوشتند .
شاد باشید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







پاسخ با نقل قول
Bookmarks