با سلام خدمت اساتید بزرگوار
بنده نقدی رو درباره این مادربرد بر طبق قوانینی که در پست اول وجود داره نوشته بودم و به همون ایمیلی که گفتید فرستادم , حالا یه ایمیل بهم رسیده که شما قسمت توضیحات سوکت 1366 رو از سایت hotoverclock.com کپی برداری کردید , که البته درسته ولی برخلاف قوانینی که شما ذکر کردید نیست .
حالا من می پرسم استفاده از منابع اینترنتی که تو پست اول وجود داره و ما میتونیم از اونا استفاده کنیم یعنی چی ؟؟؟؟!!!!بنابراین شما می توانید با بهره گیری از منابع اینترنتی ، یک بررسی جامع و رسمی از این مادربرد بنویسید.
من که هیچ کجای قوانین ندیدم کپی برداری از سایت ها ممنوع باشه , شما اگه می بینی نشون ما هم بده
با تشکر از همگی , معنی مسابقه رو هم فهمیدیم ( فک نکنم به خاطر این حرفام دیگه چیزی به من برسه ) پس خودتون مصرفش کنید و شاد باشید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks