ای وای مگه قرار نبود تا 20 فروردین باشه؟ خب یک پست میدادید که تا 23 شده من بیستم کاری برام پیش اومد نتوانستم بنویسم ولی اگه تا 23 میشه حتما می نوشتم
در کل ممنون من که اگه می نوشتم هم مطعنن در 10 تای اولم نبودم
ای وای مگه قرار نبود تا 20 فروردین باشه؟ خب یک پست میدادید که تا 23 شده من بیستم کاری برام پیش اومد نتوانستم بنویسم ولی اگه تا 23 میشه حتما می نوشتم
در کل ممنون من که اگه می نوشتم هم مطعنن در 10 تای اولم نبودم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks