شهریار جان حرف شما متین , منتها بازم می گم حداقل تو قوانین باید ذکر می کردید که کپی برداری ممنوعه .
در ضمن مثلا تو یه سایت نوشته این برد یکی از قویترین های چیپ X58 هست و رقیب فلان برده , حالا شما اینو چجوری می خوای بدون کپی کردن به زبان خودت بنویسی؟
در ضمن اگه من اون قسمت مربوط به سوکت رو تغییر بدم شما دیگه مشکلی با مقاله ندارید ؟
راستی چند وقت پیش شرکت محترم گلدیران ( ال جی) یه مسابقه عکاسی گذاشته بود و خیلی ها شرکت کردن و منم همین طور , یکی از قوانین این بود که عکس ها باید توسط خود فرد شرکت کننده ایجاد یا گرفته شده بشه , در ضمن سایز عکس ها باید با گوشی ها ال جی سازگار باشه , خلاصه پدرمون در اومد تا آماده کردیم و فرستادیم , بعد کسایی نفرات اول تا 3 شدن که عکس ها رو کپی کرده بودن ( یکی از اونا عکس بک گراند آیفون ( دلقک ماهی ) رو گذاشته بود ) و اول شد , خوش بحال ما ایرانیا






پاسخ با نقل قول
Bookmarks