مسعود جان استفاده از منابع اینترنتی قبلاً هم بهتون گفتم کپی برداری نیست .
ببینید قضیه این قدر واضح هست که اصلاً نیازی به این بحث ها نداره ! ما میخوایم یک مسابقه عادلانه برگزار کنیم در رابطه با نوشتن یک بررسی و قرار نیست این بررسی هیچ قسمتیش کپی برداری و استفاده از زحمات شخص دیگه ای باشه .
حالا دیگه تصمیم با شما هست که دوست دارید ادامه بدید یا انصراف بدید ...
شاد باشید







پاسخ با نقل قول
Bookmarks