Over_Cracker (08-04-11), REd30b (06-04-11)
कभी हार
دوست عزیز ؛برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط REd30b برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تفاوت نوشتن با کپی برداری این قدر واضح هست که فکر نمیکنیم نیاز به گفتن داشته باشه .
ببینید کپی برداری از هر منبع فارسی زبان ( یعنی اینکه شما چیزی را ننویسید ) به هر نحویش ممنوع هست . وقتی شما یک مقاله انگلیسی را مثلاً ترجمه میکنید حداقلش اینه که شما اون متن را باید خوب خوب فهمیده باشید و سپس به زبان خودتون بنویسید . این خیلی فرق داره با اینکه متن مقاله یک شخص دیگه را شما کپی کنید .
من توی یک قسمت دیگه مقاله هم دیدم که شما کپی برداری از یک مقاله دیگه کرده بودید در رابطه با خازن های با هسته Tantalum . در کل هر قسمتی که شما کپی کردید را باید تغییر بدید .
ببینید 90 درصد مطالبی که توی بررسی ها یا اخبار توی مدیا های مختلف پیرامون یک موضوع نوشته میشه یکسان هست ولی نمیشه اسم کپی برداری را گذاشت چون هر رسانه ای برای خودش نشسته نوشته و از جمله بندی تا ریز نکاتی که ذکر میکنند متفاوت هست به گونه ای که مشخصه این رسانه این مقاله یا خبر را نوشته نه اینکه کپی برداری کرده باشه . وگرنه مشخصه ویژگی های مادربردی مثل X58A-OC ، رقیب هاش و ... را تمامی شرکت کنندگان بهش اشاره میکنند و ممکنه توی صد تا وب سایت دیگه هم ذکر شده باشه .
شاد باشید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
Over_Cracker (08-04-11), REd30b (06-04-11)
کاربر شهرسختافزار
اوکی مرسی شهریار جان بابت توضیحات عالی
یا من نمی فهمم شما چی میگین یا برعکس
دوست عزیز اولا ترجمه یه مطلب از یه زبان دیگه به معنی فهمیدن اون نیست و بازم میگم هیچ کجای مثلا قوانینتون ننوشته که از سایت های فارسی زبان نمی تونیم استفاده کنیم.
دوما اینکه مثلا بنده می بینم که خازن های بکار رفته در بورد از نوع استوانه ای نیست و تخته و میرم و میگردم و توضیحاتی در مورد این نوع خازن ها پیدا می کنم که به این میگن استفاده از منابع اینترنتی
درمورد مشخصات و رقبا هم خوب معلومه همه باید ذکر کنن , شما یه چیزی رو می خوای معرفی کنی نمیگی این از چه اجزایی ساخته شده و چیکار میکنه ؟؟؟!!!
با تمام احترامی که براتون قائلم باید عرض کنم بازم این مسابقه از اون مسابقات ایرانیه که پست قبل ذکر کرده بودم .
انصراف میدم تا به دوستانتون بهتر برسید .
یا حق
Shahryar (07-04-11)
कभी हार
مسعود جان استفاده از منابع اینترنتی قبلاً هم بهتون گفتم کپی برداری نیست .
ببینید قضیه این قدر واضح هست که اصلاً نیازی به این بحث ها نداره ! ما میخوایم یک مسابقه عادلانه برگزار کنیم در رابطه با نوشتن یک بررسی و قرار نیست این بررسی هیچ قسمتیش کپی برداری و استفاده از زحمات شخص دیگه ای باشه .
حالا دیگه تصمیم با شما هست که دوست دارید ادامه بدید یا انصراف بدید ...
شاد باشید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
Over_Cracker (08-04-11), REd30b (07-04-11)
کاربر شهرسختافزار
مرسی عزیز , من دلایلم رو گفتم و قضیه از نظر من تموم شده ست . انصراف میدم .
در ضمن مننظرم تا نتایج مسابقات عکاسی مشخص بشه و بعد از اون کسایی که تصاویر رو کپی کردن رو معرفی خواهم کرد با آدرس سایت هاشون .( البته اگه جزو برنده ها باشن ) .
با تشکر از همگی که منو تحمل می کنن .
شادیم :دی
Shahryar (08-04-11)
कभी हार
ممنون میشیم اگه کسی عکسی را کپی کرده معرفی کنید . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط REd30b برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
Labyrinth (08-04-11), mehrdad_ab (08-04-11), Over_Cracker (08-04-11), REd30b (08-04-11), ViViD (08-04-11)
کاربر شهرسختافزار
سلام خدمت همه ی عزیزان.
در پست اول چنین ذکر شد:"لازم به ذکر است که تا پایان ایام نوروز ، هیچ نمونه ای از این مادربرد وارد بازار ایران نخواهد شد."
اون نوشته به این معنی هستش که هنوز شخصی در داخل ایران به این مادربرد دسترسی نداره که خودش مطلب بنویسه، و مشخصه اگر مطلبی هم باشه،یک تحقیق و ترجمه از منابع خارجی بوده. حالا شما اگر از این منبع استفاده کنید،کوچکترین زحمت نوشتن رو هم به خودتون ندادید و یک لقمه اماده...
اما وقتی از منابع خارجی استفاده می کنید،اوضاع انچنان هم ساده نیست و برای ترجمه یک مطلب ،حداقل باید خودتون یک مطلب رو به درستی فهمیده باشید تا بتونید به درستی بنویسید. و این موضوع نیاز به تحقیق در سایت ها زیادی داره. من خودم یادمه برای ترجمه یک خبر کوچیک، از چندین سایت و یک مقاله که داشتم استفاده کردم.
Labyrinth (08-04-11), mehrdad_ab (08-04-11), REd30b (08-04-11), Shahryar (08-04-11), ViViD (08-04-11)
کاربر شهرسختافزار
شهریار جان امیدوارم همون طور که کپی کردن منو محکوم کردین و بنده انصراف دادم , خودتون اونارو هم پیدا کنید .ممنون میشیم اگه کسی عکسی را کپی کرده معرفی کنید .
حق یارتون
دوست عزیز خوبه خودتون میگید هیچ نمونه ای از این برد وارد بازار ایران نشده , بنده 2 قسمت مقالم رو به قول شما کپی برداری کرده بودم که اونم یکیش مربوط به توضیح خازن ها بوده که شما اول باید تشخیص بدی که خازن های بکار رفته تو برد از کدوم نوعه و بری دنبال مطلب بگردی براش . دوم برای توضیح سوکت 1366 کپی شده که اصلا بود و نبودش تو مقاله مهم نیست چون ربطی به نقد برد نداره و بنده اون قسمت رو به عنوان معرفی این چیپ گذاشته بودم .سلام خدمت همه ی عزیزان.
در پست اول چنین ذکر شد:"لازم به ذکر است که تا پایان ایام نوروز ، هیچ نمونه ای از این مادربرد وارد بازار ایران نخواهد شد."
اون نوشته به این معنی هستش که هنوز شخصی در داخل ایران به این مادربرد دسترسی نداره که خودش مطلب بنویسه، و مشخصه اگر مطلبی هم باشه،یک تحقیق و ترجمه از منابع خارجی بوده. حالا شما اگر از این منبع استفاده کنید،کوچکترین زحمت نوشتن رو هم به خودتون ندادید و یک لقمه اماده...
اما وقتی از منابع خارجی استفاده می کنید،اوضاع انچنان هم ساده نیست و برای ترجمه یک مطلب ،حداقل باید خودتون یک مطلب رو به درستی فهمیده باشید تا بتونید به درستی بنویسید. و این موضوع نیاز به تحقیق در سایت ها زیادی داره. من خودم یادمه برای ترجمه یک خبر کوچیک، از چندین سایت و یک مقاله که داشتم استفاده کردم.
بالا هم گفتم ترجمه اصلا به معنی فهمیدن مطلب نیست . خواهشا شما دیگه این اشتباهو نکنید .
آخرین ویرایش توسط REd30b در تاریخ 08-04-11 انجام شده است
عضو VIP شهرسختافزار
من معمولاً وارد هیچ بحثی نمیشم اما از این جمله شما اینطور برداشت میکنم که کاری بجز ایجاد یک محیط شلوغ در انجمن ندارید اگر واقعاً مرد میدان هستید و راست گفتید نترس کسی رو که کپی کرده معرفی کن اگر نه پس اصلاً نباید عنوان کنیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط REd30b برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نمیدونم چرا عادت کردیم مخفیانه مرموزانه و محتاط کارانه کارها رو انجام بدیم روراست و صادق باشید کسی شما رو محکوم نکرد اگر مشکلی با این طریق مقاله نویسی دارید شرکت نکنید برای خودتون هم بهتره نگرانی هم پیش نمیاد من الان روی 6 مقاله سایتهای خارجی دارم کار میکنم تا یک مقاله در بیارم ولی به هیچ سایت ایرانی سرنزدم چون هدفم این بوده که مقاله ای که دارم بهتر از اونها باشه
Going To Change New HardWare Soon
Curtis (08-04-11), Labyrinth (08-04-11), M A H R A D (08-04-11), mehrdad_ab (08-04-11), REd30b (08-04-11), Shahryar (08-04-11)
کاربر شهرسختافزار
چشم عزیز منتظر اجازه شما بودم که الحمدالله صادر شد .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ViViD برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بنده نه ترسی از کسی دارم و نه قصد شلوغ کردن انجمن , بد نیست بدونی که خودم مدیر 2 تا از سایت های معتبر هم هستم . افرادی رو هم که کپی کردن گفتم که بعد از اعلام افراد برنده اگه جزو اونا باشن معرفی می کنم و شما اگه خیلی زرنگی خودت بگرد و پیدا کن . اینکارو برا این میکنم که می خوام ببینم فقط برا افرادی مثل من که پست کمی تو سایت دارن مچشونو میگیرین یا برا برا همه اینقدر زرنگین :دی
कभी हार
قوانین برای همه یکسان هست و مشخصه هر موردی را که متوجه بشیم برخورد میکنیم . موردی را شما متوجه شدید که ما بی اطلاعیم ، گزارش کنید . دلیلی برای این همه بحث و حاشیه رفتن وجود نداره .
شاد باشید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
Labyrinth (08-04-11), M A H R A D (08-04-11), mehrdad_ab (08-04-11), REd30b (10-04-11), ViViD (08-04-11)
|
|
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks