اوکی مرسی شهریار جان بابت توضیحات عالی
یا من نمی فهمم شما چی میگین یا برعکس
دوست عزیز اولا ترجمه یه مطلب از یه زبان دیگه به معنی فهمیدن اون نیست و بازم میگم هیچ کجای مثلا قوانینتون ننوشته که از سایت های فارسی زبان نمی تونیم استفاده کنیم.
دوما اینکه مثلا بنده می بینم که خازن های بکار رفته در بورد از نوع استوانه ای نیست و تخته و میرم و میگردم و توضیحاتی در مورد این نوع خازن ها پیدا می کنم که به این میگن استفاده از منابع اینترنتی
درمورد مشخصات و رقبا هم خوب معلومه همه باید ذکر کنن , شما یه چیزی رو می خوای معرفی کنی نمیگی این از چه اجزایی ساخته شده و چیکار میکنه ؟؟؟!!!
با تمام احترامی که براتون قائلم باید عرض کنم بازم این مسابقه از اون مسابقات ایرانیه که پست قبل ذکر کرده بودم .
انصراف میدم تا به دوستانتون بهتر برسید .
یا حق






پاسخ با نقل قول
Bookmarks