شهریار جان امیدوارم همون طور که کپی کردن منو محکوم کردین و بنده انصراف دادم , خودتون اونارو هم پیدا کنید .ممنون میشیم اگه کسی عکسی را کپی کرده معرفی کنید .
حق یارتون
دوست عزیز خوبه خودتون میگید هیچ نمونه ای از این برد وارد بازار ایران نشده , بنده 2 قسمت مقالم رو به قول شما کپی برداری کرده بودم که اونم یکیش مربوط به توضیح خازن ها بوده که شما اول باید تشخیص بدی که خازن های بکار رفته تو برد از کدوم نوعه و بری دنبال مطلب بگردی براش . دوم برای توضیح سوکت 1366 کپی شده که اصلا بود و نبودش تو مقاله مهم نیست چون ربطی به نقد برد نداره و بنده اون قسمت رو به عنوان معرفی این چیپ گذاشته بودم .سلام خدمت همه ی عزیزان.
در پست اول چنین ذکر شد:"لازم به ذکر است که تا پایان ایام نوروز ، هیچ نمونه ای از این مادربرد وارد بازار ایران نخواهد شد."
اون نوشته به این معنی هستش که هنوز شخصی در داخل ایران به این مادربرد دسترسی نداره که خودش مطلب بنویسه، و مشخصه اگر مطلبی هم باشه،یک تحقیق و ترجمه از منابع خارجی بوده. حالا شما اگر از این منبع استفاده کنید،کوچکترین زحمت نوشتن رو هم به خودتون ندادید و یک لقمه اماده...
اما وقتی از منابع خارجی استفاده می کنید،اوضاع انچنان هم ساده نیست و برای ترجمه یک مطلب ،حداقل باید خودتون یک مطلب رو به درستی فهمیده باشید تا بتونید به درستی بنویسید. و این موضوع نیاز به تحقیق در سایت ها زیادی داره. من خودم یادمه برای ترجمه یک خبر کوچیک، از چندین سایت و یک مقاله که داشتم استفاده کردم.
بالا هم گفتم ترجمه اصلا به معنی فهمیدن مطلب نیست . خواهشا شما دیگه این اشتباهو نکنید .






پاسخ با نقل قول
Bookmarks