سلام
کسی کلیدهای میانبر این مرورگر رو بلده ؟
مثلا چجوری میتونم بین تبها راحت حرکت کنم ؟
ممنون
کاربر شهرسختافزار
سلام
کسی کلیدهای میانبر این مرورگر رو بلده ؟
مثلا چجوری میتونم بین تبها راحت حرکت کنم ؟
ممنون
62 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 62 میهمان)
Bookmarks