سلام
کسی کلیدهای میانبر این مرورگر رو بلده ؟
مثلا چجوری میتونم بین تبها راحت حرکت کنم ؟
ممنون
کاربر شهرسختافزار
سلام
کسی کلیدهای میانبر این مرورگر رو بلده ؟
مثلا چجوری میتونم بین تبها راحت حرکت کنم ؟
ممنون
73 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 73 میهمان)
Bookmarks