سلام
کسی کلیدهای میانبر این مرورگر رو بلده ؟
مثلا چجوری میتونم بین تبها راحت حرکت کنم ؟
ممنون
کاربر شهرسختافزار
سلام
کسی کلیدهای میانبر این مرورگر رو بلده ؟
مثلا چجوری میتونم بین تبها راحت حرکت کنم ؟
ممنون
58 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 58 میهمان)
Bookmarks