جالبه برای منم توی سایت فیس بوک لاگین نمیشه کش را هم پاک کردم ولی درست نشد .
عصبی شدم پاکش کردم رفتم از همون فایرفاکس استفاده کردم
کاربر شهرسختافزار
جالبه برای منم توی سایت فیس بوک لاگین نمیشه کش را هم پاک کردم ولی درست نشد .
عصبی شدم پاکش کردم رفتم از همون فایرفاکس استفاده کردم
51 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 51 میهمان)
Bookmarks