نمیشه مهراد.
Opera mini برای جاوا خوبه و برای سیمبیان بگیر نگیر داره.
برای سیمبیان که دانلود میکنم رجیستر کد میخاد.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نمیشه مهراد.
Opera mini برای جاوا خوبه و برای سیمبیان بگیر نگیر داره.
برای سیمبیان که دانلود میکنم رجیستر کد میخاد.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
وقتی که حرف میزدی نفس نمیکشیدم، میترسیدم که حتی یک کلمه رو از دست بدم...
کاربر شهرسختافزار
سلام
کسی کلیدهای میانبر این مرورگر رو بلده ؟
مثلا چجوری میتونم بین تبها راحت حرکت کنم ؟
ممنون
Administrator
لیست کامل Keyboard Shortcuts در اپرا: اینجابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط s&j برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
و برای جا به جایی بین Tabها میتونید از Ctrl + Tab استفاده کنید.
سپاس
Niloofar.g (07-03-10), Shahryar (07-03-10), tak2750 (08-03-10)
کاربر شهرسختافزار
و یه چیز فوق العاده ای که الان داره و تکمیل شده قسمت cache هست
برید توش ببینید چقدر عالی شده
opera:cache رو تو نوار آدرس بزنید
M A H R A D (11-03-10), Niloofar.g (11-03-10)
سلام داداش مهراد!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
میگم جایی هست که بشه معرفی این WIDGETها رو به فارسی خوند و مناسبهاشون رو دانلود کرد؟
داداش آرمین این چکار میکنه؟ چطور میشه ازش استفاده بهینه کرد؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Armin-N برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Administrator
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Niloofar.g برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای گرفتن Widgetها بهترین راه همون استفاده از سایت اپراست.
اونجا در قسمت Categories دسته بندی های مختلفی داره و میتونید برنامه مورد نظر خودتون رو دانلود کنید.
Widgetها چیز خاصی ندارند که توضیح فارسی نیاز داشته باشند. در همون لینک خیلی ساده توضیح داده شدند. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اما باز بهر حال Google Translator, Google Toolbar, Multi Weather, Twitter از پرکاربردترین Widgetها هستند.
===
با اجازه از آرمین عزیز (برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ) قسمت دوم سوالتون رو هم جواب میدم.
این بخش مربوط به ذخیره سازی فایلهایی هست که در صفحات وب موجود هستند و در واقع توسط مرورگر شما Load شدند.
اینها در پوشه Cache در اپرا ذخیره میشن و شما با opera:cache میتونید اونها رو ببینید و در صورت نیاز اگه فایلی مثل عکس یا ویدئویی قبلا Load شده و نیازش دارید، میتونید اونو مشاهده یا Save کنید.
در این ورژن امکانات خوبی برای دسته بندی فایلها بر اساس فرمت و نام سایت، قرار داده شده.
اگه توضیحات دیگه ای لازم داشتید بفرمائید.
سپاس برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط M A H R A D در تاریخ 12-03-10 انجام شده است
Armin-N (12-03-10), Niloofar.g (12-03-10), tak2750 (12-03-10)
کاربر شهرسختافزار
با سلام
ورزن جدید اپرا را نصب کردم ولی در برخی از سایتها با اینکه یوزر و پسورد را درست وارد میکنم لاگین نمیشه و همچنین عکسها را درست لود نمیکند .
با فایرفاکس امتحان کردم همه چیز درست بود!!!!!!!!!
من وارد بعضی سایت ها مثل رپید باز که می شوم بعد از لاگین 2-3 ثانیه بعد خارج می شه اما با فایر فاکس رفتم خارج نشد.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
من توی یه فروم هر صفحه ای باز میکنم دوباره باید یوزر پسورد بدم!
البته از قبل هم این مشکلو داشتم!
مشکل لاگین از کوکی هاست .. توی Preferences->Advanced->Cookies روی Accept باشه
و راحتر اینکه بعد از کلیک F12 تیک Enable Cookies رو بزنید
آخرین ویرایش توسط germ در تاریخ 12-03-10 انجام شده است
M A H R A D (12-03-10)
57 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 57 میهمان)
Bookmarks