يكي از مشكلات اصلي Opera باز كردن سايت و وبلاگ هاي فارسي هست . كه در كل چيدمان و نظم صفحه رو بهم ميريزه .
خصوصا نوشتن فارسي و ويرايش آن كه خيلي خسته كننده هست .
البته منم از اپرا 9.02 استفاده ميكنم و هنوز ورژن هاي بالاتر از اين ورژن رو امتحان نكردم .
آيا در ورژن هاي بالاتر اين طور مشكل ها حل شده ؟؟؟؟ يا روشي براي حل اين مشكلات هست يا ؟؟!!؟؟







Bookmarks