من هر چی با اپرا دانلود میکنم اجرا نمیشه و error میده و میگه دوباره دانلود کن
ولی در کل ازش راضیم .
من هر چی با اپرا دانلود میکنم اجرا نمیشه و error میده و میگه دوباره دانلود کن
ولی در کل ازش راضیم .
توکل بهترین تکیه گاه
Administrator
دوست عزیز شما از چه ورژنی استفاده میکنید؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط fokonishi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
منم از opera استفاده میکنم ... واقعا که عالیه هم سرعت رو میبره بالا هم اینکه کار باهاش خیلی آسونه !!!
http://www.insertpics.com//img/962bd...42/30j47dl.jpg
http://images6.theimagehosting.com/opera.b75.jpg
M A H R A D (28-03-08)
4 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 4 میهمان)
Bookmarks