نمیشه مهراد.
Opera mini برای جاوا خوبه و برای سیمبیان بگیر نگیر داره.
برای سیمبیان که دانلود میکنم رجیستر کد میخاد.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید