میگم تو این نسخه های جدید اپرا چرا فارسی نویسی مشکل داره؟ حروف رو بهم میچسبونه!
60 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 60 میهمان)
قوانین فروم
Bookmarks