مشکل لاگین از کوکی هاست .. توی Preferences->Advanced->Cookies روی Accept باشه
و راحتر اینکه بعد از کلیک F12 تیک Enable Cookies رو بزنید
مشکل لاگین از کوکی هاست .. توی Preferences->Advanced->Cookies روی Accept باشه
و راحتر اینکه بعد از کلیک F12 تیک Enable Cookies رو بزنید
آخرین ویرایش توسط germ در تاریخ 12-03-10 انجام شده است
M A H R A D (12-03-10)
72 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 72 میهمان)
Bookmarks