با سلام
يه سوال ؟
چطور مي تونم قابليت auto update رو غير فعال كنم كه با اجراي مرورگر در صورت وجود ورژن جديد خودش شروع به ابديت نكنه ؟
با تشكر
کاربر شهرسختافزار
با سلام
يه سوال ؟
چطور مي تونم قابليت auto update رو غير فعال كنم كه با اجراي مرورگر در صورت وجود ورژن جديد خودش شروع به ابديت نكنه ؟
با تشكر
Comodo Internet Security
کاربر شهرسختافزار
سلام.( اینجا را کلیک کنید ). با این کار وارد صفحه ای می شوید که باید در آن قسمت Check fo New Opera رو پیدا کنید ( به رنگ آبی از بقیه متمایز شده ) و مقدار عددی رو به روی آنرا از 1 به 0 تغییر داده و در پایین روی دکمه ی Save کلیک کنید.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط key1lou برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط Computex در تاریخ 16-04-10 انجام شده است
K1LOU (17-04-10), M A H R A D (17-04-10)
Administrator
خب از یه روش دیگه استفاده میکنیم!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط a_sd برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در Address Bar این بار تایپ کنید opera:cache
حالا با استفاده از نام سایت مورد نظر یا سیستم جستجو، به فایل مورد نظرتون دسترسی پیدا کنید.
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط key1lou برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Preferences > Advanced > Security > Auto-Update
در این قسمت میتونید تنظیم کنید.
ویرایش: پست من با پست حسین عزیز همزمان شد. به هر حال از هر دو روش میتونید استفاده کنید.
سپاس
آخرین ویرایش توسط M A H R A D در تاریخ 16-04-10 انجام شده است
5 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 5 میهمان)
Bookmarks