اونجا رفتم ولي نميدونم چرا عكس ها رو ذخيره نميكنه؟
کاربر شهرسختافزار
اونجا رفتم ولي نميدونم چرا عكس ها رو ذخيره نميكنه؟
آخرین ویرایش توسط a_sd در تاریخ 16-04-10 انجام شده است
58 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 58 میهمان)
Bookmarks