نمیشه مهراد.
Opera mini برای جاوا خوبه و برای سیمبیان بگیر نگیر داره.
برای سیمبیان که دانلود میکنم رجیستر کد میخاد.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نمیشه مهراد.
Opera mini برای جاوا خوبه و برای سیمبیان بگیر نگیر داره.
برای سیمبیان که دانلود میکنم رجیستر کد میخاد.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
وقتی که حرف میزدی نفس نمیکشیدم، میترسیدم که حتی یک کلمه رو از دست بدم...
11 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 11 میهمان)
Bookmarks