بعد از چند سالی که عرضه بازیهای انحصاری پلیاستیشن روی PC به یک روند ثابت تبدیل شده بود، حالا گزارشها از یک تغییر جدی در سیاستهای سونی خبر میدهند.
ظاهراً این شرکت تصمیم گرفته عرضه نسخه PC بازیهای تک نفره ساخت استودیوهای متعلق به خودش را بهطور محسوسی کاهش دهد و شاهد شدت گرفتن انحصار بازیها برای پلیاستیشن خواهیم بود.
تصمیمی که از ۲۰۲۵ کلید خورد
بر اساس ادعای NateTheHate2 که یک افشاگر مطرح در حوزه گیم است، سونی در سال ۲۰۲۵ تصمیم گرفت در استراتژی انتشار بازیهایش بازنگری کند. خروجی این کار تصمیم به کاهش عرضه بازیهای تکنفره ساخت استودیوهای فرستپارتی برای PC بود.

هرچند این به معنای توقف کامل پورت بازیهای پلیاستیشن برای پیسی نیست، اما دیگر اولویت استودیوهای بازیسازی متعلق به سونی هم نیست. نکته مهم اینکه این سیاست ظاهراً شامل بازیهای لایو سرویس و چندنفره نمیشود.
این ادعا با انتشار گزارشی از جیسون شرایر (خبرنگار بلومبرگ) جدیت بیشتری پیدا کرده است. او بر اساس یک یادداشت داخلی که رویت کرده، میگوید هرمان هالست به کارکنان سونی اطلاع داده پس از عرضه Ghost of Yōtei، بازیهای تک نفره پلیاستیشن بهصورت انحصاری برای کنسولهای این برند عرضه خواهند شد و دیگر نسخه PC در کار نخواهد بود.













نظر خود را اضافه کنید.
برای ارسال نظر وارد شوید
ارسال نظر بدون عضویت در سایت