جناب اگه قیمته علی دایی چند برابر بشه فکر میکنی اون بشتر سودشو میبره یا کشور ما ایران؟جناب علی دایی به همه نوع افتخار رسیده اون فقط به خاطر کشورشه که میخوات بیشتر موفق بشه متاسفانه همه جنبه منفیو در نظز میگیرن حالا خوبه علی دایی بدون هیچ بازی تدارکاتی کره شمالیو برده اون وقت شما از هماهنگی صحبت میکنید؟واقعا متاسفم نمیدونم اگه به کره میباختیم میخواستین چیکار کنید به هر حال اینکه تجربش کمه همش حرفه تو میدان خیلی از با تجربه هارو شکست داده و بهتره جوجه رو آخر پاییز بشمارین وقتی ایران به دور دوم جام جهانی رفت ببینم بازم ازین حرفای بیهوده میزنین یا پشیمون میشین بعید میدونم پشیمون بشین چون شما به فکر تیم ملی نیستین و مشکل با علی دایی دارین و اگه هم میگین به فکر تیم ملی هستین شعاری بیش نیست چون حرفاتون اینو داره نشون میده متاسفم برتون کمی صبر کنید ببینید آخرش شما برنده این یا علی دایی نتیجه از همین الان روشنه







Bookmarks