سلام
حرفتون درسته عزیز
البته تا حدودی
اینکه باید فرهنگ سازی بشه تا به کیفیت توجه بشه باهات موافقم
اما فکر نمیکنی اول باید این فرهنگ رو خود این مربی ها داشته باشن؟
خیلی از مربی های ایرانی (بخصوص دایی) وقتی مثلا ازشون سوال میشه اگه فلانی رو از اول بازی میاوردی تو بهتر میشد یا نه جوابشون یکی از اینهاست:بجای حاشیه پردازی روی کیفیت و تلاش واسه بهبودی متمرکزند
مربی منم خودم میدونم چیکار کنم
شما هر وقت مربی شدی این کار رو بکن
خواهشن سوالهای غیر فنی نپرسید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خوب
خود مربی ها نباید فرهنگش رو داشته باشن؟







Bookmarks