سلام :
تو اردبيل استاديوم ساخت به نام باباي من ؟ خوب به اسم خودش ساخته استاديوم علي دايي ...
من هم اگر پول و مشهوريت اون رو داشتم 20 مدرسه و استاديوم مي ساختم که بتونم شهرت و قدرتم رو بيشتر کنم
در ضمن در نگارش کلمات دقت کنيد ... ( صحبت بي منطق ) اگر حرف خوب هست که ما هم به شما بگيم ؟!










Bookmarks