چه عجب بالاخره یه نفر حرف منطقی زد
جالبه
هر کی نظرش با نظر شما یکی باشه میشه منطقی؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

دیشب برنامه دوربین خبر ساز شبکه خبر بازی ایران و کره رو نشون میداد برام جالب بود بازیکن هایی که کنار زمین در حال گرم کردن بودند لباس روی لباس اصلیشون یه مارک داشت که شطرنجیش میکردند
تا اینکه فریدون زندی رو داشت مصاحبه میکرد که یادشون رفته بود مارک روی لباس مال کارخانه علی دایی بود
آقای دایی منافع زیادی داره براش که از حق نگذریم این منافع از قدیم بوده تا الان
دقیقا
موندن دایی تو ایران به خاطر عشقش به تیم ملی نیست
به خاطر عشقش به پوله که هیچ جای دنیا نمیتونه اینقدر در بیاره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
واسه همین بعد از جام جهانی نرفت به کشور دیگه ای