به نظر من
بهتره خبرنگاران و گزارشگران و منتقدان هم یک نیمچه نگاهی به خودشان و رفتارشان داشته باشند
تا حالا شده روزنامه ایی بخونید که بدون حاشیه بپردازی راه حلی برای بهبود کار داده باشدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بخدا معنا نداره همش دنبال حاشیه سازی باشیم، مثلا همین نود و فردوسی پور که حالم به هم زده
وقتی نگاه میکنی از اول تا آخرش دنبال اینه که یجوری حاشیه درست کنه
متاسفم واسه اونایی که حاشیه را دوست دارند، و به حاشیه ها میپردازند، فوتبال در تمام دنیا حاشیه
دارد، اما اونجا فرهنگش است، بجای حاشیه پردازی روی کیفیت و تلاش واسه بهبودی متمرکزند، اما اینجا
تلاش میکنند واسه حاشیه سازی از بهانه هایی تحت کیفیت و ... استفاده کنند
واقعا متاسفمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







Bookmarks