کم کم داشتم نسبت به ادامه بی علاقه می شدم یکبار به شما گفته بودم
"پاسخ ها بخاطر حضور درخواست ها اعتبار می یابند"
با تشکر از اینکه زحمت کشیدید که پاسخ دادید و نظرتون را اعلام کردید
ولی متاسفانه نمی تونم مطالب شما را بخوانم
کاربر شهرسختافزار
کم کم داشتم نسبت به ادامه بی علاقه می شدم یکبار به شما گفته بودم
"پاسخ ها بخاطر حضور درخواست ها اعتبار می یابند"
با تشکر از اینکه زحمت کشیدید که پاسخ دادید و نظرتون را اعلام کردید
ولی متاسفانه نمی تونم مطالب شما را بخوانم
saeed25 (21-09-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks