روح در حقیقت اسمی که انسان بر اساس حرف الفبا برای موجودیتی قائل شده و در حقیقت هدیه ای از جانب
خداست برای ادمدروود،خوب این یعنی چی؟مگر روح چه ویژگی دارد که خدا آنرا هدیه بدهد؟بر اساس ایات قران خدا انسان رو از خاک افریده حالا از شما می پرسم ایا در وجود خودتون خاک کشف کردیدو اینکه خدا از وجود خودش امانتی رو در انسان قرار داده و برای محافظت اون وجود مادی رو به اون ارزانی داشته
راستی تا حالا شده شما ارزشمند ترین چیز زندگیتون رو در دید عام بگذارید بدون اینکه از اون حفاظت کنید
پس از خدایی که عالم و حکیم بعید که برای ارزشمند ترین هدیه خودش محافظی قرار نده
در جواب کسی که تا چیزی رو نبینه باور نمیکنه ایا شما دید که قران از طرف خدا به پیامبر نازل شده یا جبرائیل رو دید حالا به این دو بطور مثال اعتقاد داریدبرای اثبات روح خدا در قران ایاتی دارد که برای ما نسانهاست وگر نه خودش و فرشته ها میدونناگر میگن از کودکی که یک روح بعد از مرگ پیش خداست یک مثال قابل لمس برای انسان است چون بسیاری از حقایق در فکر انسان نمیگنجد دوم اینکه اگر قرار بود همه روحها پیش خدا برود که خدا به سالن بسیار بزرگی نیاز دارد پس وقتی میگن روح پیش خداست در حقیقت منظور امانت که خدا به انسان داده و پس میگیرد و هر انسان در قبال این امانت مسئول میباشد و لاجرم باید جواب خدارو بده
در مورد خواب که یک دوست مطرح کرده بود ، درست فرمودن البته خواب کامل نیست و اینم بر اساس روایات و ایات قران رویای صادقانه نام دارد شاید برای بسیاری از شما پیش اومده اتفاقی رو که اتفاق افتاده قبلا در حالت خواب دیدید
مغز انسان محدود به حفظ خاطرات است و انچه یاد میگیرد یا بدان وارد میشود پس شبکه تورینه ای مغز یا هر روند دیگه ای ربطی به پیش دیدن یک اتفاق نداره بلکه روح انسان از بدن انسان به فرمان خدا خارج شده و این وقایع رو نظاره گر است و مغز هم ضبط میکند ( امیدوارم به قدرت خدا شک نداشته باشید)اگر قرا رباشه روح وجود نداشته باشد این ایه یک فکاهی بسیار جالب میشود چون جسم به این سنگینی چطور ممکنه به سوی خدا بازگردددوست عزیز،من پیرامون مسائل دینی در اینجا گفتمان نمی کنم!!من کاری به این چیزها ندارم،پیشتر هم گفتم،من به دنبال مطالب نوشته شده در نسکهای دینی نیستم!و در جواب شما که باور ندارید یا برای ان از مادیونگری و .. کمک میطلبید استغفرالله شما ثابت کنید پیامبران و زبونم لال برخی از ائمه مجنون یا متحیر بودنگرامی،شوربختانه نمی توانم جوابتان را بدهم چون در اینجا امکان گفتمان های دینی نیست!!!اگر روزی شد در اینجا بحث کنیم،حتمن در جستاری جدا خدمتتان عرض خواهم کرد..






پاسخ با نقل قول
Bookmarks