دقیقآ چیزی که آرمین جان میگه درسته
ولی به نظر من سری K رو دیگه ادامه نمیده و فقط رو سری C مانور میده
دقیقآ چیزی که آرمین جان میگه درسته
ولی به نظر من سری K رو دیگه ادامه نمیده و فقط رو سری C مانور میده
Sony Ericsson Is My Life
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks