بهتره یکی مثل i900 بدن :دی
حق آب و گل داره
کاربر شهرسختافزار
بله ای 900 خیلی کامله...همه ی طرفدارهای se منتظر چنین گوشی هستنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Emperatour برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پی 5 ایی که صحبتش هست نشونه هاش از یک گوشی کامل خبر میده
شاد باشیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks