اقا پی 5 چیه...الان چیزی که خیلی داره به واقعیت نزدیک میشه گوشی های سونی اریکسون با سری جدید اکس پریا هست...دیدی عکسشو؟woooooooow
بهراد جان نگران نباش شخصا تضمین میکنم تابستون سونی اریکسون یه گوشی رده بالای خفن تو بازرا داره
اگه اینجوری نشد...شخصا مدیرهای se رئ میرم ترور میکنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شاد باشیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks