k یعنی kamera (در ز بان سوئدی اینطوری نوشته میشه)
و c هم یعنی cyber-shot

حالا به گمونم دیگه سونی اریکسون توی سری k از دوربین هایی با تکنولوژی سایبرشات استفاده نکنه
نظر شما چیه؟