k یعنی kamera (در ز بان سوئدی اینطوری نوشته میشه)
و c هم یعنی cyber-shot
حالا به گمونم دیگه سونی اریکسون توی سری k از دوربین هایی با تکنولوژی سایبرشات استفاده نکنه
نظر شما چیه؟
کاربر شهرسختافزار
k یعنی kamera (در ز بان سوئدی اینطوری نوشته میشه)
و c هم یعنی cyber-shot
حالا به گمونم دیگه سونی اریکسون توی سری k از دوربین هایی با تکنولوژی سایبرشات استفاده نکنه
نظر شما چیه؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks