دقیقآ چیزی که آرمین جان میگه درسته
ولی به نظر من سری K رو دیگه ادامه نمیده و فقط رو سری C مانور میده
دقیقآ چیزی که آرمین جان میگه درسته
ولی به نظر من سری K رو دیگه ادامه نمیده و فقط رو سری C مانور میده
Sony Ericsson Is My Life
عضو VIP شهر سختافزار
بله نظر بنده هم همینه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط R@R#M@N برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از همون اول باید بجای K از سری C استفاده میکرد
****************
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks