دقیقآ چیزی که آرمین جان میگه درسته
ولی به نظر من سری K رو دیگه ادامه نمیده و فقط رو سری C مانور میده
بله نظر بنده هم همینه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

از همون اول باید بجای K از سری C استفاده میکرد