سلام
یک پاور 685 دارم
توی تنظیمات پاور داخل setup یک حالت 64 بیتی و یک حالت 32 بیتی داره
این ها برای چی هستند و آیا به ویندوز 64 بیتی و32 بیتی ربطی دارند و اگر دارند چه تاثیری دارد؟
مادربرد هم giga ud3lr هست
با تشکر
کاربر شهرسختافزار
سلام
یک پاور 685 دارم
توی تنظیمات پاور داخل setup یک حالت 64 بیتی و یک حالت 32 بیتی داره
این ها برای چی هستند و آیا به ویندوز 64 بیتی و32 بیتی ربطی دارند و اگر دارند چه تاثیری دارد؟
مادربرد هم giga ud3lr هست
با تشکر
شیر کن تا شیر ببینی!
واقعا نپرسیدن عیب نیست ندونستن عیبه
پس عادت کنیم که عادت نکنیم(فکر هم بکنیم)
J.Omrani (22-06-10)
کاربر شهرسختافزار
یک نفر با معرفت پیدا نشد جواب منو بده؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط esyoo برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به خدا ثواب میکنید
ممنون
شیر کن تا شیر ببینی!
واقعا نپرسیدن عیب نیست ندونستن عیبه
پس عادت کنیم که عادت نکنیم(فکر هم بکنیم)
J.Omrani (22-06-10)
بهتر دیدم به زبان اصلی قرار بدم این مورد رو برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط esyoo برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کد:High Precision Event Timer (HPET) stop-bit mode. Applications for modern operating systems, such as Vista ™. More Info: http://www.intel.com/hardwaredesign/hpetspec_1.pdf [32-bit mode] = 32-bit Vista ™. / [64-bit mode] = 64-bit Vista ™ The default is: [32-bit mode] Our recommendation is : depending on the operating
esyoo (12-03-10), J.Omrani (22-06-10), rezaaghili (12-03-10)
کاربر شهرسختافزار
کسی خبر از خمیرtx-3نداره وارد شده یا نه؟
J.Omrani (22-06-10)
طبق آخرین صحبتی که با مهندس عمرانی داشتم این خمیر به تعداد محدود وارد شده و پخش هم شدهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط deremel400 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی کدام یک از نماینده ها دارند در جریان نیستم
موفق باشید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
deremel400 (13-03-10), J.Omrani (22-06-10), rezaaghili (13-03-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks