سلام یه سوال از مهندس عمرانی در مورد کیس مگنوم گرین که پنل های دی وی دی رایترش خیلی بد نصب و خرابی زیاد دارند و چرا توی کیس های گرین حداقل یدکیشو نمیزارید؟
از جایی میشه تهیه کنیم؟
کاربر شهرسختافزار
سلام یه سوال از مهندس عمرانی در مورد کیس مگنوم گرین که پنل های دی وی دی رایترش خیلی بد نصب و خرابی زیاد دارند و چرا توی کیس های گرین حداقل یدکیشو نمیزارید؟
از جایی میشه تهیه کنیم؟
AMD>INTEL (25-02-10), J.Omrani (06-03-10), rostamiani (25-02-10)
من هم کاملا موافقمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط rezaaghili برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خیلی بهتر می شد اگه قطعه یدکی قسمت های پلاستیکی کیس ها قابل تهیه بود
من هم یکی از بست های نگهدارنده کارت های PCI توی کیس Silent Storm م شکسته .نه یدکش رو دارم و نه تونستم اونو با پیچ محکم کنم (شاید پیچ مناسب نداشتم :) )
با سلام خدمت مهندس عمرانی
من این هفته می خواستم سیستمم رو بخرم که متوجه شدم پاور های گرین از سال آینده با 50 ماه گارانتی تعویض ارائه میشن برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای همین تصمیم گرفتم تا اون موقع دست نگه دارم ... ولی نمی دونم تا اون موقع قراره افزایش قیمت داشته باشید یا نه ؟
در ضمن اگه ممکنه ببینید پاور GP535B برای سیستم من مناسب هست یا نه :
CPU : Athlon II X4 630
M.B : Gigabyte MA785GT-UD3H
Ram : OCZ DDR3 1333MHz 2GB Gold Edition CL 9
HDD : Western Digital Black 1TB 32MB
Power : Green GP535B
Case : Green Orbit
Monitor : Samsung P23500
DVD RW : HP 1270i
متشکرمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط rostamiani در تاریخ 25-02-10 انجام شده است
J.Omrani (06-03-10)
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks